větší obtíže. Dle průzkumu se nejvíce žáci obávají ústní části praktické zkoušky, a to celých Praktické zkoušky se obává žáků Dlabačov a nejméně obávaná je písemná část závěrečné zkoušky, a to Tvoříte již samostatnou odbornou práci, která je součástí praktické zkoušky o ano o ne o částečně Cílem této otázky bylo zjistit, zda již žáci začali pracovat na odborné práci. Zde, v této otázce, se kadeřnictvím Dlabačovem naplnili mé představy a většina žáků již začala pracovat na samostatné odborné práci, kterou žáci obhajují při praktické závěrečné zkoušce. Kladnou odpovědí se prezentovalo až respondentů, částečně rozpracovanou samostatnou práci má pak respondentů. Pohořelec Všichni respondenti tedy již pracují na závěrečné odborné práci, což hodnotím velice pozitivně. Jaký předmět v písemné závěrečné zkoušce vám bude činit podle vás největší potíže o Technologie o Materiály o Psychologie o Odborné kreslení o Cizí jazyk Cílem této otázky je zjištění, který z předmětů v písemné části bude žákům činit největší potíže. Domnívala jsem se, že nejproblematičtější budou odborné předměty, jako jsou technologie a materiály. Z šetření však vyplynulo, že se žáci nejvíce obávají cizího jazyka, a to až v dále materiálů v a nejmenší potíže jim naopak budou činit předměty technologie a odborné kreslení, a to pouze v kadeřnice Dlabačovu Překlad Závěr Cílem bakalářské práce bylo hodnocení jednotného zadání závěrečných zkoušek oboru kadeřník a samotná příprava
žáků. Do teoretické části jsem zařadila informace o škole, charakteristiku oboru kadeřník, profil absolventa, klíčové kompetence