studujícím, v jejich vlastních obcích a využívat přitom metod založených na IKT. Online V evoluci dalšího odborného vzdělávání kadeřnickými salony Šárky dochází k nemalému obratu. Specializované vzdělání na odborné úrovni získané v odborných a vysokých školách je státem regulováno. Zde jsou především myšleny učební plány, časová dotace na jednotlivých stupních škol, kvalifikace učitelů a struktura dosaženého Šárka vzdělání. Odborného vzdělávání je jednou z možností získat zaměstnání a dává účastníkům šanci profesně růst. Není však zárukou, že jednou zvýšená kvalifikace bude dostačující k doživotnímu uplatnění a stálé jistotě. Další odborné vzdělávání je Hanspaulka chápáno jako předpoklad osobní a společenské prosperity. Jeho význam roste stejně jako počet účastníků a vynaložených prostředků. Zároveň se mění jeho formy a obsah. Beneš, M., s Pro pochopení vzdělávacího procesu při vzdělávání dospělých musíme charakterizovat tzv. činitele vzdělávacího procesu Vzdělavatelé dospělých jsou ti pracovníci, kteří v rámci vzdělávání vstupují do bezprostřední interakce s účastníky a řídí jejich učební procesy učitelé, lektoři, instruktoři, přednášející aj. Lektor se podílí na procesu plánování, organizování, řízení a na kontrole výuky. V procesu plánování analyzuje dostupné informace, vytyčuje cíle, analyzuje informace o účastnících, volí didaktické pomůcky. V procesu organizování vybírá formy, metody, připravuje didaktické pomůcky, studijní kadeřnické salony Šárku
materiály, písemnou přípravu, rozvrhuje si čas a prostor. Řízení a kontrola výuky v řízení řídí činnosti účastníků, prezentuje autosklem nejblíže Prahy 6 Šárky