oblasti vzdělávání rekvalifikačních kurzů oboru kadeřník. Na základě zjištěných dat, na základě analýzy informačních zdrojů a Karlov vlastních zkušeností v této oblasti je navržena obsahová náplň pro rekvalifikační kurz oboru kadeřník. Je stručně představena škola, se kterou při tvorbě výzkumné části bylo nejvíce spolupracováno a která současně organizuje rekvalifikační kurzy pro obor kadeřník. Charakteristika výzkumného šetření Každé povolání s sebou nese klady i zápory. Pro obor kadeřník to platí také. Mezi klady patří Folimanka zejména to, že kadeřník má možnost celoživotního vzdělávání se v účesové tvorbě poznávat a učit se nové módní trendy tak aby, držel krok s dobou, rozšiřoval tím svoje služby a plnil individuální přání každého zákazníka. Na to navazuje spokojený zákazník, který nechce vypadat mnoho let stále stejně a zpětnou vazbou je spokojený kadeřník, který svoji klientelu stále rozšiřuje. Je zde zajisté kadeřnickému salonu Karlovu mimo jiné důležitá kreativita a vrozené či získané nadání kadeřníka. Jak jsem již uvedla, v kadeřnickém oboru jsem deset let podnikala, následně jsem pracovala jako učitelka odborného výcviku a učila studenty denního i dálkovéhorekvalifikačního studia oboru kadeřník. Proto jsem se také rozhodla zaměřit svoji diplomovou práci na obor kadeřník. Nově postupující trendy vyžadují inovaci obsahu a postupu kadeřnický salon Karlovem vzdělávání v oboru. Stejně tak, jako se všechno kolem vyvíjí, obor kadeřník není výjimkou. Náplň mé práce jako učitelky spočívala v
odborné přípravě studentů denního i dálkového studia, podpoře při získávání odborných vědomostí a praktických dovedností kadeřnictví Karlov potřebných k profesionálnímu vykonávání kadeřnické činnosti a kadeřnických služeb. Cíle výzkumu Cílem výzkumu, který jsem cvičení v těhotenství Praha 2 Karlov