odborného výcviku alespoň tří škol. Tito učitelé jsou v autorském týmu pro příslušné zadání. Vedoucím autorského týmu je editor. Nese za výsledek práce týmu hlavní odpovědnost a organizuje tvorbu k danému oboru. Nejen učitelé a pracovníci NÚV se podílí na tvorbě Pražačka jednotných zadání, významnými spolupracovníky jsou také zástupci sféry výkonu povolání, kvalifikovaný pracovník v dané profesní oblasti. V minulých letech se zapojilo do projektu jednotného zadání asi tři čtvrtiny škol. V březnu byla jednotná zadání zpřístupněna kadeřnictví Pražačka školám na webovém portálu. Každé zadání se tak dostalo na všechny školy, které měli ve své nabídce obor vzdělávání a pro které bylo zadání určeno. Po jeho prostudování se vedení školy rozhodlo, jestli ho u závěrečných zkoušek využije, nebo ne. Další možností bylo využití jen částečně, tj. jen pro jednu ze zkoušek, písemnou, praktickou nebo ústní. Podle zpětné vazby, poskytnuté školami prostřednictvím informačního systému, se pro využití jednotného zadání alespoň v jednom z vyučovaných oborů rozhodlo škol v oborech vzdělání kategorie H. Kočková. Dana, Magazín národního projektu. str. Oproti loňskému roku se ve školách tento program mnohem více Invalidovna využívá, některé školy využívají jednotné zadání závěrečných zkoušek jen pro některé obory, jiné však využily zadání pro všechny obory. Objevily se i školy, které v předchozích letech využívaly tento program, avšak odstoupily. Snad k tomu byl důvod kadeřnicemi Pražačky
přeregistrování uživatelů, kvůli bezpečnostním podmínkám a únikům informacím o správném řešení, což by vedlo ke znehodnocení zkoušek. Pro nový rok se opět připravují jednotná zadání zkoušek. Zadání pro obory kategorie H bude a z toho třetina oborů bude tvořit nové obory s rámcově vzdělávacími programy. Školy budou mít možnost připravit si zadání zkoušek na míru. To bude vypadat takto do již zadaného jednotného zadání si škola vloží školní část a pak se celé vygeneruje v zadání závěrečné zkoušky pro školu. Novinky v kadeřnictví Pražačka programu zkoušky zkvalitní, zefektivní realizaci jednotných zadání a budou doplněny o další doplňující změny. Projekt Nové závěrečné Pražačkou kadeřnici zkoušky ukončen kdy je hlavním úkolem dodržení kvality zkoušek a březnový termín zveřejnění školám. Informace školám bývají Palmovka předány na metodických schůzkách pro školy ale i písemnými metodickými pokyny. Projektu Nové závěrečné zkoušce předchází projekt