kadeřnice je na naší škole každoročně velký zájem, což dokazují zcela naplněné třídy. Počet žáků na teoretickou výuku je cca Jak již bylo uvedeno, pro praktickou část výuky jsou studenti rozděleni do tří skupin, které tvoří nejvíce deset žáků. Proto je projekt směřován na vybavení učebny pro osm žáků což je teoreticky ideální počet. A také prostor učebny tomuto počtu studentů svými parametry kadeřnici Miškovicím vyhovuje. Obor má za cíl, připravovat odborníky schopné vykonávat dámské i pánské kadeřnické služby. Žáci získají během studia tyto znalosti a praktické dovednosti stříhat a tvarovat pánské, dámské i dětské účesy, používat vlasovou kosmetiku, mycí, holicí a kadeřnickými salony Miškovice regenerační přípravky, preparovat, barvit a odbarvovat vlasy plastické a americké barvení, využívat a obsluhovat kadeřnická zařízení a Nouzov pomůcky. Upravovat příčesky a vykonávat vlásenkářské práce. Naučí se poskytovat poradenské služby. A právě k zefektivnění přípravy studenta na budoucí povolání by vhodně posloužila učebna s technickými pomůckami. Vybavení, které bude používat student při práci musí Praha 19 splňovat jisté podmínky. Pracovní stůl, sedadlo i umístění monitoru obrazovky musí odpovídat z ergonomických důvodů antropometrickým rozměrům žáků. Výška pracovního stolu, kterou nelze měnit, by měla být přibližně cm nad podlahou. Povrch pracovní desky musí být matný, ve světlých barvách. Klávesnice může být umístěna na stole nebo výsuvné desce. Plocha pracovní desky musí být dostatečně
velká pro umístění nejen monitoru, klávesnice, ale i písemných podkladů. Vzdálenost monitoru od roviny očí musí být cm, horní okraj monitoru má být ve výšce očí. Výška sedací plochy musí být individuálně nastavitelná a mechanicky zajištěna. Sedadlo musí mít zadní opěrku. Především pro omezení hlučnosti a snadnou pohyblivost doporučujeme řešení sedadel na kolečkách není podmínkou. Také je nutné Praha 18 vyzdvihnout potřeby učitele a modernizaci jeho výuky. Učitel ve spojení s technickými pomůckami je schopen zajistit a lépe zpřístupnit učební látku. Například pomocí počítačů produkovat graficky zaměřené materiály, komunikovat s jinými počítačem propojení počítače učitele s počítači studentů ve třídě, uchovávat a zpracovávat data například pro další vyučovací hodiny, vytvořit databázi otázek při zkoušce. Je běžné využívání počítačů a technických pomůcek skener, folie do zpětného projektoru při kadeřnictví Miškovice přípravě vyučovacích materiálů, při zpracování pracovních listů, shrnutí testů, zadání úkolů a dalších materiálů. Tyto Klíčov materiály mohou být uloženy na pevném disku a v případě potřeby vytištěny. Některé úkoly je možné nechat žáky vypracovat přímo na počítači. Navíc tato forma přípravy učitele je výhodná, protože takto uchované informace CD, disketa, pevný disk je snadné aktualizovat a kadeřnictví Miškovice doplňovat. Materiál tak vypadá profesionálně. U některých učebních oborů je také možnost využít různé počítačové programy dětské cvičení Praha 9 Miškovice