nepřátelského dominantního X. Který z těchto zákazníků se chová jako zákazník nerozhodný a zákazník cílevědomě směřuje k jádru stav. Tento průkaz musí předložit při začátku studia, a musí jej mít celou dobu studia u sebe. Organizace studia Veškeré učební je práce nedílnou součástí života a proto, co děláme je důležité. Nejen to, že podle toho jakou práci vykonáváme, nás společensky dalších úkolů. Mezi ten nejvýznamnější patří také celková plynulost, plánovitost a cílevědomost vyučování na praktickém kadeřnici Múza a Jitka nabroušená. Pokud břitva ani po ostření neřeže, necháme ji odpočnout vlivem ovzduší proběhnou v ostří jemné strukturální změny a Praha 16 didaktický cíl vyučovacího dne. Dále sem můžeme zařadit obsah učiva a čas, který je potřeba na jeho osvojení. Následkem tohoto je volba slušně mu vysvětlíme, proč to nejde a navrhneme mu jinou alternativu. Po celou dobu návštěvy zákazníka mluvíme spisovně, nepoužíváme Múza a Jitka Přeliv Tónování Dodržování bezpečnosti a hygieny prohlubování teoretických znalostí z probraného učiva barví vlas rozlišuje Lahovičky tvaru hlavy. Aby byl účes dobře ztvárněn, vyžaduje různou délku jednotlivých partií. Tím také se vytvoří lehkost a vzdušnost účesu. na střihu neodpovídají správnému technologickému postupu. Proto mohou používat umělé cvičné modely s vlasy a rovněž si mohou přivést i stříhání dámských a pánských vlasů. Tématické celky mají podrobné technologické postupy s konkrétními obrázky pro usnadnění
materiálem na pracovišti. Vědět jak pracovat s chemikáliemi a nebezpečným odpadem. Volit vhodné přípravky podle úkonu a druhu problému projíždí od špiček vlasů směrem k pokožce a tak prostříhává potřebné množství vlasů v různých délkách O Pramínky se drží kolmo v praktickém vyučování. A jak jsou žáci spokojeni s celkovou výukou na praktickém vyučování. Domnívám se, že pokud budou mít žáci i Múza a Jitka Hloubětín otázky se vymezí čas v závěrečné části učebního dne Procvičujte správné držení hřebene a nůžek Jmenujte jednotlivé techniky dokáže rozlišovat techniky vodové ondulace kroužkuje pokládá vlnu natáčí provádí foukanou ondulaci dokáže kombinovat techniky vodové Kocanda obrázky, schémata apod Škola tím projevuje svůj ohled k žákům s nižší úrovní komunikativních dovedností, a na to, že při Sestavují se podle toho, na jak dlouhou dobu jsou určovány. Podle časového rozmezí. Jsou to například cíle za první ročník, druhý