práci kadeřnice kadeřníka Předpoklad č. Většina kadeřnic se celoživotně vzdělává a absolvuje další specializované kurzy v oboru Rajskou zahradu kadeřnictvím kadeřník. Metodologie výzkumného šetření a výzkumný soubor V rámci kvantitativního šetření byla využita metoda dotazníku vlastní Rajská zahrada konstrukce. První dotazník příloha č. byl vytvořen pro uchazeče rekvalifikačního kurzu oboru kadeřník a byl jim předán v průběhu rekvalifikačního kurzu. Obsahuje otázek. Otázka č. má částí, týkajících se toho, jaká témata obsahuje rekvalifikační kurz, jehož se studenti přímo účastní. Otázka číslo je otevřená a zajímalo mě, jaké další tematické celky neuvedené v dotazníku byly obsahem jejich rekvalifikačního kurzu. Druhý dotazník příloha č. byl sestaven pro žáky denního studia oboru kadeřník, jejich pedagogy a profesionální kadeřnice. Obsahuje otázek. Otázka č. má rovněž částí a zde jsem zjišťovala především to, co se dotazovaní domnívají, že by mělo být obsahem rekvalifikačního kurzu oboru kadeřník. Otázka č. je otevřená a zde jsem zjišťovala, jaký tematický celek by dotazovaní doplnili, jako vhodný a neuvedený již v dotazníku pro rekvalifikační kurz oboru kadeřník. Kvalitativní výzkum ve většině případů kadeřnické salony Rajské zahradě prověřuje existující pedagogické teoriepoznatky, které jsou známy o pedagogickém jevu. P. Gavora s. Výzkumný vzorek Podklady nutné k Hlavní nádraží výzkumnému šetření jsem získala za pomoci pracovníků Úřadu práce v Ústí nad Orlicí a dále jsem spolupracovala s odbornými školami v
Hradci Králové, Pardubicích, Lanškrouně a vzdělávací agenturou Start. Celkem jsem rozdala první dotazník příloha č. určený pro studenty rekvalifikačního kurzu oboru kadeřník studentům, z toho se mi vrátilo plně vyplněných dotazníků. Druhý dotazník příloha č. určený kadeřnictví Rajská zahrada pro žáky denního studia oboru kadeřník, jejich pedagogy a profesionální kadeřnice jsem rozdala potencionálním účastníkům výzkumu. Z toho se mi vrátilo kompletně vyplněných dotazníků. Rozborem dotazníků jsem získala základní informace pro inovaci obsahové náplně rekvalifikačního kurzu při obor kadeřník. Úkolem dotazníkové šetření bylo zjistit spokojenost uchazečů rekvalifikačního kurzu oboru kadeřnickému salonu Rajskou zahradou kadeřník a to v tom smyslu, jaká byla náplň vzdělávání. Je důležité mít co nejširší a nejbohatší znalosti a dovednosti již při Jiřího z Poděbrad absolvování rekvalifikačního kurzu, abychom mohli od samého začátku uspokojit co nejširší počet zákazníků. Výsledky šetření V rámci montessori školky na Praze 9 Rajské zahradě