vlasy nebo alobal apod Z pohledu cennosti získaných informací, které studentům učitel na praxi demonstroval formou praktických ukázek, odpovědělo respondentů, že byla výuka velmi kvalitní. Jako klad můžeme také uvést to, že tyto školní provozovny fungovali jako běžné Želivského kadeřnictvím kadeřnictví a navštěvovali jej zákazníci. Všech respondentů ročníku také uvedlo, že jejich učitelka měli vysokoškolské vzdělání, Želivského avšak studenti nekladou velký důraz na toto vzdělání. respondentů označilo jako nejtěžší úkon v praktickém vyučování stříhání vlasů, které je dozajista nezbytnou součásti kadeřníkovi práce. Studentů, kteří momentálně nepřemýšlí o dalším studiu byla většina z dotazovaných a to celkem Studentů, kteří by chtěli ve studování pokračovat bylo pouze Dá se také říci, že studenti, kteří vyplnili dotazník pro třetí ročník, nenechávají nic náhodě a z celých se již připravují na závěrečnou zkoušku. Po úspěšném ukončení kadeřnictví Želivského studia se chce tomuto povolání věnovat dotazovaných, dalších respondentů se již v tomto oboru nechce dále angažovat. kteří chtějí toto povolání vykonávat, by chtělo najít pracovní místo v již zaběhlém kadeřnictví. Zjistit pracovní příležitosti kadeřníků. Tuto skutečnost jsme zjišťovaly na základě informací získaných pomocí kazuistik. Naše kritéria pro výběr respondentů splnili ti jedinci, kteří úspěšně dokončili učební obor H Kadeřník a vlastní výuční list z tohoto oboru. Tento fakt byl pro naši další spolupráci Olšany
nezbytný. Všech respondentů, kteří byli pro spolupráci vybráni toto kritérium splňovali. Z dotazovaných bylo zastoupeno dívkami a tvořili