tak, aby získal vědomosti, návyky a dovednosti potřebné pro vstup na trh práce. Pro získání potřebné praxe je připraven uplatnit se jako živnostník nebo podnikatel v oboru Kadeřník. Klíčové kompetence absolventa Obecné Absolvent byl veden tak, aby jednal odpovědně a samostatně, ovládal základní dovednosti potřebné k vlastní osobnosti zachovával obecně uznaná pravidla slušného chování, plnil své morální a zákonné povinnosti respektoval práva a osobnost druhých lidí a choval se k nim bez projevu nesnášenlivosti, diskriminace chápal význam životního prostředí, dbal na zdraví své i svých spoluobčanů dbal na dobré jméno firmy a usiloval o vysokou kvalitu práce Jahodnice uvědomoval si význam dalšího vzdělávání a dokázal se přizpůsobit novým podmínkám Všeobecně vzdělávací Absolvent byl veden tak, aby kadeřnictví Jahodnice spolehlivě užíval český jazyk ve všech komunikativních situacích, a to v ústní i písemné formě používal ústní i písemnou formou Praha 14 jeden cizí jazyk na jednoduché komunikační úrovni o běžných tématech každodenního života znal základní principy fungování demokratické společnosti, uvědomoval si význam evropské integrace a místo České republiky Evropě a ve světě orientoval se na trhu práce a kadeřnictví Jahodnice vhodně komunikoval s potencionálními zaměstnavateli na základě poznání minulosti hlouběji porozuměl své současnosti Odborné kompetence Absolvent byl veden tak, aby prováděl běžné kadeřnické úkony stříhání a úprava hustoty vlasů a vousů, barvení, odbarvování a
melírování, tónování, matování, vodovou i trvalou preparaci správně volil technologický postup k jednotlivým kadeřnickým úkonům Lehovec navrhoval individuální, módní kreativní střihy a účesy vybíral vhodnou vlasovou kosmetiku dle typu vlasů přihlížel k nedostatkům vlasů a tyto nedostatky skryl organizoval efektivně svou práci vhodně komunikoval se zákazníkem upravoval vlásenkářské výrobky a znal jejich využití kontroloval kvalitu provedené práce, vedl záznamy o provedené práci Dále byl absolvent veden tak, aby znal své reálné, odborné a osobnostní kvality, uměl konstruktivně zvažovat své možnosti v oblasti profesionální dráhy měl reálnou představu o kvalitě své práce, Jahodnice kadeřnicemi pracoval svědomitě a pečivě, snažil se dosahovat těch nejlepších výsledků konstruktivně přistupoval ke kritice a odstraňoval vzniklé Zborov nedostatky měl přehled o nabídce profesních a vzdělávacích příležitostech v regionu uvažoval a jednal ekonomicky v osobním i pracovním kadeřnickými salony Jahodnic životě rozvíjel své estetické cítění a tvůrčí přístup ve svém oboru vhodným způsobem prezentoval výsledky své práce i dispozice k dalšímu profesnímu a osobnímu rozvoji dodržoval bezpečnost a hygienu práce byl vybaven vědomostmi o poskytování první pomoci při náhlém onemocnění nebo úrazu a dokázal sám první pomoc poskytnout Ukončování vzdělávání Závěrečná zkouška Úkolem závěrečné zkoušky je plavali kojence Praha 9 Jahodnice