Vyučovací metody jsou doplněny o konkrétní návrhy příkladů využití. Praktická část se věnuje průzkumu. Pomocí dotazníkového šetření byla zpracována a vyhodnocena data a výzkumné hypotézy. Zjištěná data byla zpracována do tabulek a grafů, které jsou doplněny o komentář. Přílohy Předmět odborný výcvik poskytuje žákům samostatně pracovat v dámském a pánském kadeřnictví, bude umět používat správné technologické postupy, volit správný materiál. Bude umět poradit zákazníkovi s estetického hlediska a podle módních trendů. Samostatně provádět veškeré úkony jako jsou mytí vlasů, masáž vlasové pokožky, vodová ondulace, stříhání vlasů, preparace vlasů, kadeřnický salon Jinonicích odbarvování, tónování, barvení vlasů a společenské účesy. Při práci se naučí používat zásady a předpisy bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a hygieny práce, předpisy protipožární ochrany a zacházet s protipožárním zařízením. Charakteristika učiva Výuka Nové Butovice navazuje na výstupní vědomosti a dovednosti žáků z odborného předmětu technologie a materiály, doplňuje vyučovací předmět. Hlavní důraz je kladen na přípravu na praktický život zaměřuje se na manuální zručnost žáka a připravuje ho na budoucí povolání. Pojetí výuky V daném předmětu jsou používány běžné výukové metody výklad, problémové vyučování, práce s odbornou literaturou, katalogy Jinonicemi kadeřnicemi kadeřnických firem, internet apod Jsou doplňovány různými prezentacemi a ukázkami prostřednictvím multimediální techniky, jsou Hůrka
uskutečňovány i odborné exkurze. Hodnocení výsledků žáků Kritéria hodnocení jsou dána klasifikačním řádem. Dovednosti a znalosti žáků budou ověřovány formou testování, písemné práce, samostatné práce a individuálním zkoušením. Přínos předmětu k rozvoji klíčových kompetencí a průřezových témat Přínos předmětu k rozvoji klíčových kompetencí a průřezových témat Komunikativní kompetence žák formuluje myšlenky srozumitelně a správně v ústní a písemné podobě, zpracovává texty Personální kompetence žák je kadeřnictví Jinonice schopen provést sebehodnocení svých činností Sociální kompetence žák umí pracovat samostatně i ve skupině, nese odpovědnost za své Butovice chování a jednání, zejména kvalitu práce Kompetence k řešení problémů žák dovede analyzovat zadání úkolů, získat potřebné k řešení úkolů, navrhnout řešení Občanské kompetence a kulturní podvědomí uznává hodnoty a postoje podstatné pro život, jedná v Klukovice souladu s trvale udržitelným rozvojem a podporuje hodnoty národní, evropské a světové kultury Kompetence k pracovnímu uplatnění a k jinonickými pražskými soukromým školkám