bezpečnost při preparaci ovládá mnoho způsobů natáčení dokáže zregenerovat vlas po preparaci Odborné kompetence Sociální kompetence L. Polívka, H. Komendová, V. Pech, J. Valášek, Technologie pro obor Kadeřník Informatorium Praha Vodová ondulace Současné pracovní techniky Lipencích kadeřnické salony Účesy z VO Dodržování hygieny a bezpečnost práce prohlubování teoretických znalostí z probraného učiva provádí vodovou ondulaci dokáže rozlišovat techniky vodové ondulace kroužkuje pokládá vlnu natáčí provádí foukanou ondulaci dokáže kombinovat techniky vodové ondulace dokáže upravit vlasy po vodové ondulaci Odborné kompetence Kompetence k pracovnímu uplatnění a k podnikatelským aktivitám L. Polívka, H. Komendová, V. Pech, J. Valášek, Technologie pro obor Kadeřník Informatorium Praha Ondulace železem Kulma, žehlička, krepovačka Praha 16 Vytvoření účesu pomocí ondulačních želez Bezpečnost a hygiena práce prohlubování teoretických znalostí z probraného učiva onduluje kadeřnický salon Lipencům železem ovládá způsoby natáčení vlasů na železo pozná druhy želez dokáže použít železa při tvorbě účesu dodržuje bezpečnost práce Odborné kompetence Sociální kompetence L. Polívka, H. Komendová, V. Pech, J. Valášek, Technologie pro obor Kadeřník Informatorium Praha Vlasová kosmetika Masáž hlavy Regenerační přípravky Fixační přípravky Stylingové přípravky prohlubování teoretických znalostí Lahovičky z probraného učiva provádí vlasovou kosmetiku vybírá vhodné druhy šamponu na vlasy rozlišuje druhy regenerací provádí hloubkovou a
povrchovou masáž hlavy rozlišuje stylingové přípravky s fixací rozlišuje stylingové přípravky bez fixace Odborné kompetence Kompetence k pracovnímu uplatnění a k podnikatelským aktivitám L. Polívka, H. Komendová, V. Pech, J. Valášek, Technologie pro obor Kadeřník Informatorium Praha Úvod V bakalářské práci bych se chtěla zabývat usnadněním výuky jak pro učitele, tak pro žáky pomocí pracovního Praha 12 sešitu. Žáci probírají téměř totožné učivo v kadeřnické technologii i v praktickém výcviku. Jediný rozdíl je v pojetí výuky kadeřnictví Lipence učitelem. Díky pracovnímu sešitu by mohli mít žíci i učitel více času na procvičování a zkoušení nových věcí. Každý žák by si na začátku prvního ročníku zakoupil pracovní sešit, kde by bylo veškeré učivo probírané za celý školní rok a opakování všech vyučovaných témat. Žák by nosil sešit na každou hodinu odborné praxe. Učitel odborného výcviku by s žáky probíral látku pomocí soukromou školku Prahou 5 Lipencemi