dáme mu na ramena ručník a zeptáme se ho, co by si přál a jakou má představu ohledně účesu. Pokud něco z jeho představ nejde zrealizovat, slušně mu vysvětlíme, proč to nejde a navrhneme mu jinou alternativu. Po celou dobu návštěvy zákazníka mluvíme spisovně, nepoužíváme Praha 16 žádné vulgární výrazy. Při odchodu zákazníka se vždy rozloučíme. Hygiena na pracovišti Osobní hygiena Kadeřník by měl být vždy čistý a upravený. Čisté, vyžehlené oblečení a obuv s protiskluzovou podrážkou a otevřenou špičkou pantofle, sandále. Po každém kadeřnici Lochkovu zákazníkovi si pečlivě umyjeme ruce mýdlem. Používáme ochranné pomůcky. Hygiena v kadeřnictví Kadeřnictví udržujeme v čistotě. Pracovní místo si vždy zameteme, uklidíme si pracovní pomůcky štětce a misky po barvení umyjeme, všechno používané nářadí vydesinfikujeme. Desinfekce Nářadí bychom měli desinfikovat po každém zákazníkovi např. Secusept forte, Secusept pulver apod Pokud zákazníka střihneme, dáme pokud možno potřísněné nářadí do sterilizátoru nebo postupujeme podle návodu výrobce na desinfekci. Po každém zákazníkovi desinfikujeme mycí box Desident spray. Jednou týdně desinfikujeme stolek a křeslo Desident spray. Na desinfekci podlahy se Lahovičky používá např. Savo. Aby byla desinfekce dostatečná, měla by se měsíčně střídat. Ochrana pracovníka a zákazníka Ochrana pracovníka kadeřnictví Lochkov Při práci se chráníme rukavicemi, ty používáme při barvení, v některých případech trvalé ondulace. Často si myjeme ruce a ošetřujeme
ochranným krémem. Pokud se poraníte ihned nahlásit učiteli odborného výcviku a vydesinfikujeme. Pokud se poranění nehojí, neprodleně navštivte lékaře. Ochrana zákazníka Ihned jak zákazník přijde, dáme mu na ramena ručník. Při stříhání používáme krepový límec kadeřnické salony Lochkově kolem krku a stříhací plášť, u barvení a preparaci dáme plášť na barvení a přes plášť ubrousek kolem krku. Pokud zákazníka poraníme školou jazykovou Praha 5 Lochkov