Musela jsem se s tím poprat sama. Na této škole studenti vykonávali závěrečné zkoušky podle rámcových vzdělávacích programů škola si sestavovala závěrečné zkoušky sama. Nyní vyučuji na Střední průmyslové škole Edvarda Beneše a Středním odborném učilišti Břeclav, kde vyučuji odborný výcvik pro učební obor Kadeřník. Na tomto učilišti vyučuji prvním rokem a připravuji studenty oboru Kadeřník na závěrečnou zkoušku v odborném výcviku, kde se budu podílet jako člen zkušební komise. Naše škola je zapojena do projektu Jednotné Petřín zadání závěrečné zkoušky, ale tento projekt využívá jen částečně. Tímto jsem se rozhodla toto téma vypracovat. Chci nastínit Malostranská závěrečnou zkoušku podle rámcových vzdělávacích programů a podle jednotného zadání závěrečné zkoušky. Chtěla bych, aby práce byla kadeřnickému salonu Malé Straně přínosem pro začínající kolegy a pro školu, kde se vyučuje všeobecné vzdělávací předměty. V teoretické části jsem se zaměřila na profil, přijetí a hodnocení. Příprava žáků k závěrečné zkoušce. Zhodnocení závěrečné zkoušky podle rámcových vzdělávacích kadeřnictví Malá Strana programů a podle jednotného zadání závěrečné zkoušky. Průběh celé závěrečné zkoušky na našem učilišti. V empirické části jsem se zaměřila, jak byli studenti minulý a předminulý školní rok připraveni a informování o Nové závěrečné zkoušce. Pro tuto metodu jsem vybrala studenty nástavbového studia, jak denního tak i dálkového, kteří ukončili studium Novou závěrečnou zkouškou v oboru Kadeřník.
Výsledky dotazníku jsem nastínila v grafu. Vzdělávání na středním odborném učilišti a střední odborné škole Břeclav Historie SOU a oprava autosklo na Praze 5 Malé Straně