poradenské služby. Kadeřnické služby. Zákaznice má hranatý obličej s polodlouhými promelírovanými vlasy. Přeje si upravit délku střihu asi o cm. Popište pracovní postup střihu, zdůvodněte výběr technik a použití vlasové kosmetiky. Navrhněte a nakreslete vhodný účes s Motolu kadeřnický salon využitím předlohy. Vysvětlete cyklickou výměnu vlasů, zdůvodněte pojem keratinizace. Popište stavbu vlasového kořínku, vysvětlete jeho funkci. Stručně charakterizujte tyto pojmy kortex fixace parakortex Průřez zdravovědou I. Aby si kadeřník udržel zdraví a dobrou kondici, musí se dobře stravovat. Doplňte, v jakých potravinách se nachází nejméně Vitamín A Bílkoviny II. Suchá pleť se vyznačuje a dřívější tvorbou vrásek b rozšířenými póry, pozdější tvorbou vrásek, komedony c pružností, nemá rozšířené póry, přiměřeně promaštěná III. Příčinou zánětu žil je a přetěžování dolních končetin b zanesení infekce do žíly c špatná obuv IV. Vyjmenujte Homolka tři možnosti, jak může kadeřník předcházet vadám páteře V. Který z přípravků je vhodný k dezinfekci nástrojů a bezbarvý Ajatin b Hypermangan c Sekusept forte VI. Jak poznáte popáleninu a stupně VII. Jakou funkci má kožní pigment VIII. Zatrhněte názvy vlasových plísní Vypich a fávus b růže c impetigo d sykózy e svrab IX. Uveďte alespoň jednu kožní chorobu, která vzniká mechanickými vlivy na kůži X. Ekzém je onemocnění původu, prevence je používat Průřez psychologií I. Z následujících pojmů vyberte název poznávacího procesu, který je pro kadeřnické salony Motole
kadeřnici důležitý při tvorbě soutěžního účesu a paměť b fantazie c dovednost d rozhodnost II. Máte li sklon k náladovosti, na co si Bílá Hora musíte dát pozor při jednání se zákazníkem III. Vyberte charakterové vlastnosti, které by měla mít kadeřnice a svědomitost b sebeovládání c taktnost d dovednost e zdravé sebevědomí f rozhodnost g poctivost vůči penězům, zákazníkovi h klidnost IV. Stav narušeného duševního zdraví, který vzniká podceněním únavy, se nazývá a stres b chronická únava c deprivace V. Zdravotně způsobilý kadeřnictví Motol pro obor kadeřník je člověk, který a má dobrou fyzickou kondici b má dobrou fyzickou kondici, pohybovou obratnost a zručnost c neprodělal žádnou infekční chorobu VI. Kadeřník by měl a překonávat své soukromé problémy b naučit se překonávat své soukromé problémy a starosti tak, aby neovlivnily jeho chování k zákazníkovi c usilovat o to, aby neměl žádné problémy VII. Svěšená ramena, sehnutá hlava zákazníka svědčí a o jeho citovém rozpoložení smutek, skleslost, nebo o jeho nízkém sebevě domí b o tom, že zákazník je flegmatik c o kadeřnictví Motol tom, že má vadu páteře VIII. Umění domluvit se spočívá a nejen ve správném, zřetelném vyjadřování, odborných radách, ale i ve schopnosti pozorně zákazníkovi naslouchat b především v tom, že pozorně vyslechneme přání zákazníka c v dobrých komunikačních hlídají dětem nejblíže Prahy 5 Motola