na smluvních pracovištích školy u právnických a fyzických osob. Učební obor je náročný na manuální a intelektové dovednosti žáků při uplatnění tvořivého a logického myšlení a estetického vnímání. Vzdělávací program umožňuje získání všeobecných a odborných vědomostí, manuálních dovedností potřebných k profesionálnímu vykonávání kadeřnických služeb. Vyučující vedou žáky k trpělivé a kadeřnickými salony Lysolajemi soustavné práci a usilují o to, aby si žáci vytvořili kladný vztah ke zvolenému oboru a získali správné pracovní návyky. Při sestavování a naplňování školního vzdělávacího programu je respektována snaha o vybavení absolventa takovými znalostmi, dovednostmi a postoji, které mu umožní dobré uplatnění na trhu práce. Při naplňování obsahu vzdělávání jsou respektovány požadavky sociálních Budovec partnerů příslušné odbornosti. Cílem vzdělávacího programu je poskytnout žákům určité množství všeobecných a odborných poznatků a Podbaba dovedností pro práci kadeřníka. Všeobecně vzdělávací předměty rozšiřují a prohlubují všeobecné znalosti a dovednosti žáka a Lysolají kadeřnické salony vytvářejí předpoklady pro odborné vzdělávání. Odborné předměty jsou zaměřeny zejména na osvojení schopnosti komunikace při jednání se zákazníky a obchodními partnery v mateřském i cizím jazyce, na znalost vlasové kosmetiky, dovednosti při poskytování kvalifikovaných a kvalitních kadeřnických služeb mytí vlasů, stříhání, ondulace vodová a železem, preparace vlasů, barvení a odbarvování vlasů, úprava
dámských, pánských a dětských účesů, zhotovování jednoduchých vlásenek a příčesků Obsah odborných předmětů je koordinován s odborným výcvikem. školní materiály Stěžejní metody výuky Jsou voleny s ohledem na obsah konkrétního učiva a výsledky vzdělávání, kterých se má dosáhnout. Vyučující volí metody podle svých potřeb a zkušeností a s ohledem na charakter vyučovaného předmětu. kadeřnictví Lysolaje Uplatňují vhodnou motivaci, která stimuluje práci žáků a nejčastěji se opírá o zájem o zvolený obor. Důraz je kladen na podporování Výhledy samostatné práce žáků, především na osobní zodpovědnost a samostatnost, schopnost týmové práce, sebehodnocení, poznání svých Baba možností a ovlivňování žákovských postojů samostatná práce, skupinová práce, referáty, prezentace písemná, ústní i praktická, společné hodnocení, analýza výsledků. Důležitou složkou teoretické výuky je používání názorných pomůcek v různé formě, které žákovi usnadní pochopení učiva, jako jsou vzorky vlasové kosmetiky, modely, nástěnné obrazy, zvukové nahrávky, instruktáže, exkurze. K