osobnosti. Mezi pedagogické bariéry patří velký interval od posledního vzdělávání, nízká kvalita výuky, špatná prezentace učiva, Výhledy nedostatky v osobnosti vzdělavatele lektora, nedostatky v hodnocení, ve zkoušení. Mezi organizační bariéry se řadí nedostatek informací, nesprávné informace, nedostatek financí. Rekvalifikace Problematika nezaměstnanosti je v současné době velice aktuální téma. Je všeobecně známé, že nárůst nezaměstnanosti je značný a stává se celospolečenskou hrozbou nepříznivě působící na psychiku zaměstnavatelů, kadeřnictví Výhledy zaměstnanců a jejich rodin. Riegel a kol. na str. říkají, že nezaměstnanost nezasahuje pouze člověka samotného, ale rovněž i jeho rodinu. kadeřnickými salony Výhledech Naopak Práce je cílevědomá činnost člověka vytvářející užitné hodnoty k uspokojování vlastních potřeb pracujícího, případně potřeb jemu blízkých lidí. O. Matoušek str. K zlepšení nezaměstnanosti pomáhá stát tím, že podporuje zřizování nových pracovních míst a poskytuje příspěvky zaměstnavatelům při zaměstnávání uchazečů o zaměstnání, i uchazečům samotným. Současně má několik funkčních nástrojů aktivní politiky, které pomáhají zařadit nezaměstnané do běžného života. Mezi nástroje aktivní politiky patří mimo jiné i rekvalifikace, které pomáhají k získání zaměstnání. Rekvalifikace upravuje Zákon o zaměstnanosti zákon č. Sb. ve znění Budovec pozdějších předpisů, vyhláška č. Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání, rovněž určí, jakými formami
vzdělávání se rekvalifikace uskuteční a jaké náklady spojené s rekvalifikací a v jakém rozsahu může úřad práce uhradit uchazeči o zaměstnání, kterému byla rekvalifikace doporučena. V pedagogickém slovníku na s. je uvedeno, že rekvalifikace je Změna dosavadní kvalifikace uchazeče o zaměstnání, kterou je potřebné zajistit předáním nových znalostí a dovedností teoretickou anebo praktickou přípravou. montessori školkami na Praze 6 Výhledech