na výkonu žáků v testech vědomostí a jiných produktů vzdělávání. V běžné pedagogické komunikaci je hodnocení sdělení učitelů určené žákům o jejich chybách o svých preferenčních postojích aj. J. Průcha E. Walterová J. Mareš., s. Základ pro hodnocení chování a prospěchu absolventů ve výuce tvoří platná legislativa, zejména zákon č. Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání školský zákon ve znění pozdějších předpisů a vyhláška MŠMT č. Sb., o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři ve znění pozdějších předpisů a dále školní klasifikační řád. Doporučená literatura a informační zdroje je seznam Baba použitých nebo k dalšímu studiu doporučovaných prací, soupis knih o určité vědní otázce, internetové a jiné zdroje např. instruktážní CD. Doporučená literatura má být průvodcem v literatuře, upozorňuje na nejvýznamnější díla k určitému tématu. Je to soupis dosud tištěných projevů o nějaké speciální otázce, nabádá studenty k jejich přečtení. Vzdělávání dospělých Vzdělání, kadeřnictví Baba jež bylo dosaženo po ukončení základní školy, by mělo být pro jedince považováno za předběžný stupeň vzdělání. Každý má Juliska nespočet příležitostí k tomu, aby se vzdělával po celý svůj život. Současná doba sama o sobě vyžaduje růst lidí v oblasti kadeřnické salony Babu vzdělávání, a pokud tuto oblast svého života jedinec nepreferuje, může se dostat do situace, kdy nebude svoje povolání vzhledem k pokroku a
modernizaci zvládat nebo v něm vůbec nenajde uplatnění. Vzdělávání dospělých se stává nepřetržitým, celoživotním procesem. I v Podbaba důležitém dokumentu týkajícím se vzdělávání ČR, v Bílé knize, se píše o nezbytnosti propojení počátečního odborného vzdělávání s dalším vzděláváním. Vzdělávání dospělých je realizováno hlavně díky tomuto dokumentu tedy Národnímu programu rozvoje Hanspaulka vzdělávání v České republice. Jeho cílem je mimo jiné i umožnit celé populaci stát se účastníkem vzdělávání, a to v průběhu celého života, kdykoliv to pocítí jako potřebné. Kotásek, J., Vzdělávání dospělých je proces, v kterém se dospělý člověk aktivně, kadeřnictvím Baby systematicky a kontinuálně učí za účelem změny znalostí, názorů, hodnot, schopností a dovedností. Dospělým ve smyslu vzdělávání dospělých je osoba, která ukončila svou vzdělávací dráhu ve formálním vzdělávacím systému. Institucionalizované učen není v tomto