střední vzdělávání Školy tak představují školní vzdělávací programy, kde se uskutečňují výuky na školách, které jsou k tomu Bílá Hora určeny. Systém kutikulárních dokumentů Legenda pro diagram kutikulárních dokumentů Rámcový vzdělávací program pro předškolní kadeřnický salon Libocí vzdělání RVP PV Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělání, příloha Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělání upravující vzdělání žáků s lehkým mentálním postižením RVP ZV LMP Rámcový vzdělávací program pro gymnázia RVP GV Rámcový vzdělávací program pro střední odborné vzdělávání RVP SOV Ostatní RVP Povinnost škol, vyplývající z nového školského Petřiny zákona Zákon, který schválil předškolní, základní, střední, vyšší odborné a jiné vzdělání a Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělání dne učitelé si mohou sami vytvořit svůj vzdělávací program, který může vycházet z jejich zkušeností, které dosud získali svojí praxí. Všichni pedagogové na škole mohou bez dalšího schválení vytvořit Školní vzdělávací program pro vzdělání, kde se pedagogové musí přizpůsobit na potřeby žáků. Učitelé už nejsou spjati na tradiční osnovy, které museli dodržovat, neboť učitel kadeřnictvím Liboc nemá popisovat v osnovách, co má dělat, ale co mají žáci umět a znát za dané období. Z toho vyplívá, že může určité věci vynechat nebo zjednodušit za určitých podmínek. Nebo můžeme některé pasáže zdokonalit a rozšířit. Každý vzdělávací program je připraven od
MŠMT a je pojat jako Manuál pro tvorbu ŠVP. Manuál obsahuje vše, jak by program měl vypadat, co musí obsahovat a hlavně jak ho můžeme tvořit. Koncepce klíčových kompetencí v RVP středního odborného vzdělání Každá kompetence je nejprve definována za nejdůležitější kadeřnictví Liboc znalost, dovednost. Uvádí se zde, že hodně kompetencí jsou vzájemně propojeny. Klade se zde velký důraz, že základem vzdělání jsou Vypich jazykové dovednosti, čtení, psaní, základní úkony, informační a komunikační technologie. Nejdůležitější aktivitou je se umět učit. Definice klíčových kompetencí v RVP středního odborného vzdělání Jsou to požadavky na vzdělávání, dovednosti, vědomosti, postoje,