nebo tak a v kadeřnické práci by určitě asi být měla, je nezbytná. Tvořivost je zvláštní schopnost, kterou každý člověk nemá, tvořivostí se dosahuje nových neokoukaných věcí a z tohoto důvodu by měl být kadeřník asi nadprůměrně tvořivý, protože vytváří stále nové vlasové kreace. Kadeřník by asi bez tvořivosti v praxi neobstál a zákazníci by ho asi moc nevyhledávali, právě tvořivost ho dělá originálním. Myslíte si, že je pro obor Kadeřník důležitá tvořivost Graf č. Tvořivost Podle dotazovaných je tvořivost pro tento obor důležitá, zbylých nepovažuje tvořivost za důležitou součást práce kadeřníka. Důležité je podotknout, že při již zmiňované kadeřnictví Radlická otevřené otázce, co si dotazovaní představují, pod pojmem tvořivost, odpověděli pouze Uvítala byste ve ročníku praxi v různých kadeřnictvích mimo školu jako přínos Graf č. Kadeřnická praxe Studenti by také ve ročníku oboru Kadeřník uvítali jako pozitivní Radlická přínos, vykonávat praktické vyučování v zavedených kadeřnických provozovnách, tuto odpověď označilo respondentů v této možnosti Smíchovské nádraží nevidí žádný přínos. Pokud jste na předchozí otázku odpověděli ano, uveďte z jakého důvodu Jako klad tuto možnost vykonávání praktického vyučování vidí dotazovaných jako přínosnou a pouze zbylých respondentů v této možnosti nevidí žádný přínos. Jako přínosné studenti vidí především to, že by si vyzkoušeli pracovat v normální kadeřnické provozovně. Myslí si také, že by zde získali Radlickou kadeřnictvím
více zajímavých zkušeností a přišli by více do kontaktu s běžnými zákazníky. Jaké motivační prostředky hodnotíte jako kladné v rámci studia oboru Kadeřník Graf č. Motivační prostředky ve výuce Všichni respondenti se shodli na tom, že jako motivační prostředek by Zlíchov při svém studiu uvítali různé školení, kadeřnické soutěže, veletrhy apod. události. Zde můžeme vyčíst, že i podle respondentů jsou z kadeřnickými salony Radlické jejich pohledu tyto motivace velmi nezbytné. Dotazník č. pro žáky ročníku Tento dotazník byl rozdán pouze studentům ročníku oboru H Anděl Kadeřník, kterým byl určen, proto je otázka o ročníku studia v podrobné analýze vynechána. Dotazník byl také samozřejmě jako ten předešlý zcela anonymní a dobrovolný. Tento dotazník nám vrátili vyplněný v počtu samé dívky. Návratnost tohoto dotazníku tedy činí Dotazník se skládal ze otevřených otázek a ze otázek uzavřených. Studenti měli možnost vyjádřit se dle svého subjektivního názoru v dotazníkového šetření. Z vyplněných dotazníků jsme se dozvěděli tyto informace Vaše pohlaví Graf č. Pohlaví respondentů I dotazník, který byl určen pro Ročník potvrzuje tezi o větší přítomnosti dívek v tomto oboru. Všichni respondenti, kterým byl dotazník č. kadeřnictví Radlická předložen, byli studenti ročníku. Využila jste možnost praxe v kadeřnictví mimo školní praxi Graf č. Využití praxe v kadeřnickém salonu anglickými školkami nejblíže Prahy 5 Radlické