obtížná srovnatelnost na mezinárodní úrovni Apel pro případné změny současného pojetí O vytvoření jednotného systému cílových požadavků ve vazbě na cíle oboru rámcovými vzdělávacími programy O zlepšení porovnatelnosti závěrečných zkoušek společně se Cyrilov zadávanými tématy O zlepšení porovnatelnosti témat i obsahu jednotlivých úloh s praxí O zvýšení vypovídajících hodnot výsledků o úrovni absolventů O zvýšení transparentnosti zadaných témat O akceptovat Evropskou radu a připravit srovnatelný evaluační systém v rámci evropského trhu práce Rizika změn O nedostatečná organizace jednotlivých profesních služeb O zvýšení nákladů na nový způsob příprav, hodnocení a jejich zadávání O nedostačující zapojení profesních služeb do procesu změn závěrečných zkoušek Z této analýzy vyplývá, že je nutné postupně přecházet na systém společně zadávaných témat,které zajistí transparentnost a srovnatelnost hodnocení výsledků kadeřnictví Šestajovice vzdělávacího procesu. Podmínky pro výkon závěrečné zkoušky O úspěšné ukončení třetího ročníku. O závěrečná zkouška se koná v kadeřnictví Šestajovice červnu O závěrečná zkouška se dělí na písemnou část, praktickou část a ústní část. Jednotlivé zkoušky se konají v rozsahu tří vyučovacích dnů v termínech stanovených ředitelem školy. Mezi jednotlivými zkouškami je určena pauza na přípravu vykonání závěrečné Praha 21 zkoušky. Jednotlivé zkoušky se konají v pořadí O písemná O praktická O ústní Klasifikace a hodnocení závěrečných zkoušek Do
celkového hodnocení závěrečné zkoušky se započítává klasifikace písemné, praktické a ústní zkoušky. Po každé provedené zkoušce musí žák znát svůj výsledek Celkové hodnocení žáka u závěrečné zkoušky provádí zkušební komise podle této stupnice O prospěl s vyznamenáním, jestliže žák nemá u závěrečné zkoušky celkový průměr horší než O prospěl, jestliže žák nemá u závěrečné Praha 20 zkoušky nebo praktické nebo ústní zkoušky stupeň prospěchu horší než dostatečný O neprospěl, jestliže žák má u závěrečné zkoušky Chvaly z písemné, praktické nebo ústní zkoušky stupeň prospěchu nedostatečný Opravné zkoušky O Jestliže byl žák při závěrečné zkoušce Šestajovicích kadeřnickými salony klasifikován z písemné zkoušky nebo praktické nebo ústní stupněm nedostatečný, potom ze zkoušky, ve které neprospěl, koná opravnou zkoušku a to nejvýše dvakrát z každé zkoušky. O Termíny opravných zkoušek stanový ředitel školy, termíny náhradních zkoušek stanoví