přihlédnutím k budoucímu tvaru účesu ze stran do týla, tvořící delší ovál Obr. č. Po základním tvaru délky Obr. č. Úprava konečné délky upravené tupým střihem je nutno oddělit postranní partie vrchní vlasy na zadní partii a zbylou část dostříhat Obr. č. Zastřižení boční partie Obr. č. Vlasy na krku jsou od ucha směrem ke krku střiženy do výše krčního obratle, boční prameny zůstávají delší pro Praha 16 budoucí tvar účesu Žákyně si plastický a tupý střih spolu s učitelem procvičují na sobě a střídají se mezi sebou a procvičují Lahovičky všechny techniky stříhání. Některé žákyně opět nedosahují dobrých učebních výsledků, může se stát, že některé pracovní operace na střihu neodpovídají správnému technologickému postupu. Proto mohou používat umělé cvičné modely s vlasy a rovněž si mohou přivést i živé modely rodinné příslušníky nebo kamarády, kteří se střídají a žákyně si daný střih procvičují. Zároveň se učí komunikovat kadeřnici Vraném a odhadnout, jaký typ střihu by zákazníci slušel, přičemž je také velmi důležité, aby se toto žákyně učily od začátku a také uměly kadeřnické salony Vrané v budoucím povolání zákaznici poradit. Veškeré procvičení střihu zhotovuje spolu s učitelem a s ostatními žáky navzájem. Shrnující a kontrolní otázky k učebnímu dni Pojednejte o pracovním postupu plastického střihu Pojednejte o pracovním postupu tupého střihu a mix střihu Které nástroje použijete při tupém stříhání Závěr Cílem této bakalářské práce bylo metodické zpracování učiva prvního ročníku
do studijních textů, které budou sloužit jak žákům, tak i učitelům odborného výcviku. Na základě těchto studijních textů bude možné kadeřnictví Vraná nad Vltavou zpracovávat podrobné přípravy na konkrétní studijní den. Vycházela jsem z odborné literatury jak pedagogické a psychologické, tak i z montessori školce Praha západ Vraná nad Vltavou