odborného výcviku na středních odborných učilištích. Učivo je probíráno v souladu se schváleným učebním plánem ve čtyřech tématických celcích, které jsou rozpracovány vždy do pěti vyučovacích dnů péče o vlasy, holení vousů a úprava kníru, vodová ondulace, Praha 16 stříhání dámských a pánských vlasů. Tématické celky mají podrobné technologické postupy s konkrétními obrázky pro usnadnění kadeřnických úkonů, které vycházejí z profilu absolventa. Úvod Při výchovně vzdělávacím procesu jsou důležité vztahy mezi jednotlivými subjekty. Tyto subjekty se označují jako žáci, učitelé a učivo. Pro dobré fungování výchovně vzdělávacího procesu, musí Lahovičky být vztahy mezi těmito subjekty rovnoměrně vyrovnané. Každý ze subjektů v tomto vztahu hraje svou roli, a společným fungováním by měli dospět k cíli vzdělání. Osobnost učitele je ve výchovně vzdělávacím procesu velmi důležitá. Na učitele praktického vyučování působí mnoho činitelů, které ovlivňují jeho chování, myšlení a postoje. Proto by měl mít dostatečné kvalifikované vzdělání, aby kadeřnictví Zvole tyto stavy mohl zvládat a umět je správně řešit. Musí mít vzdělání nejen ve svém oboru, a ten kvalitně ovládat, ale také musí mít kadeřnickými salony Zvole střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou, a praxi ve svém oboru. Dále jeho vzdělání musí mít formu, kterou udává zákon o pedagogických pracovnících. Je to ukončené vzdělání na vysokých pedagogických školách. Správný učitel by měl žákům předávat
poznatky i zkušenosti, nejen z vyučované problematiky, ale i ze života a reálného pracovního prostředí. Měl by rozvíjet žákovu Praha 12 samostatnost, seberealizaci, utvářet jeho postoje a prohlubovat jeho vědomosti a dovednosti. Učitel musí mít i dostatečně duševně silný. Podporovat žáky a motivovat je k lepším výkonům. Vztah učitele a žáka je ve výchovně vzdělávacím procesu velmi důležitý. Neméně autosklo Prahou západ Zvolem