jelikož je velice náročná na pozornost žáků, tudíž by mohlo dojít k poklesu jejich soustředěnosti. Samotná instruktáž se člení na tři části. Instruktáž úvodní ta se používá zejména u nových tematických celků a u výuky nových dovedností, které žáci samy nikdy Rozkoš nevyzkoušeli. Učitel by měl nejprve seznámit žáky s cílem instruktáže, dále s obsahem a vhodně je motivovat. Na začátku instruktáže, kadeřnické salony Průhonicím musí učitel praktického vyučování nejdříve seznámit žáky s teoretickými znalostmi k danému tématu a až následně může přistoupit k samotné instruktáži. Pro předvádění správné instruktáže je zde několik hlavních zásad, které je třeba dodržovat. Žák musí na předváděnou instruktáž dobře vidět i slyšet. Učitel proto musí najít vhodné místo na provádění instruktáže. Při provádění kadeřnictví Průhonice instruktáže by se neměl vytvářet zrcadlový odraz. Učitel by měl instruovanou práci provést přesně bez zbytečných pohybů. Učitel musí Hrnčíře zdůrazňovat důležité úkony správný postoj, pohyby rukou atd. Důležité je upozornit žáky na možné chyby a nepřesnosti. Po ukončení úvodní instruktáže, by měli alespoň dva žáci úkon po učiteli zopakovat. Učitel by měl pomocí kontrolních otázek zjistit úspěšnost instruktáže. Instruktáž průběžná používá se v průběhu celé učební doby, když se objeví u žáků nějaké nepřesnosti v úkonech, které jim již byli, instruovány. Tuto instruktáž používáme okamžitě po zjištění chyby žáků. Instruktáž závěrečná obsahuje
opakování již naučených dovedností. Může být zařazena buď na konci tematického celku anebo na konci pracovního dne, při opakování složitější operace. Simulační metody Jsou používány tam, kde je potřeba nahradit reálné pracovní prostředí, předmět, pracovní kadeřnictví Průhonice prostředek nebo jeho část. Tato chybějící část je nahrazena simulátorem, trenažérem nebo simulovaným prostředím cvičným pracovištěm. Zdiměřice Simulátor slouží pouze k napodobení funkce určitého zařízení, naopak trenažér má svou kontrolní a programovací jednotku, takže má pro učitele i zpětnou vazbu. Tato pracovní činnost nemá za výsledek žádnou užitnou hodnotu. Problémové metody Problémové metody se kadeřnickému salonu Průhonice používají k procvičení problémových situací, které mohou žáky v jejich životě potkat. Touto metodou vedeme žáky k samostatné a tvořivé práci, k soustředění a pozorování. Výhodou této metody je, že žáci zde jsou samostatní a využívají již osvojených plavat dítěti nedaleko Prahy západ Průhonic