tomto věku žáků velice důležitá, jelikož se vyvíjí jejich osobnost a charakter. Učitel praktického vyučování vede žáky k rozvoji jejich schopností, jak rozumových, tak manuálních. Rozvíjí jejich samostatnost, cílevědomost a zvídavost. Dále také probouzí v žákovi Zdiměřice zájem o daný obor. Hlavní úlohou učitele je tedy celkový rozvoj osobnosti žáka a správné vedení k osvojování dovedností na praktickém vyučování. Učitel praktického vyučování může být z části pro některé žáky i vzorem, proto by měl dbát hlavně na svoje chování, kadeřnice Hodkovic vystupování a prokazování schopností před žáky. Učitel by měl být přirozenou autoritou. Vedle úkolu vedení žáků má ještě mnoho Hodkovicích kadeřnickými salony dalších úkolů. Mezi ten nejvýznamnější patří také celková plynulost, plánovitost a cílevědomost vyučování na praktickém vyučování. Osobnost učitele Učitel praktického vyučování tedy předává žákům veškeré vědomosti a dovednost, které budou potřebovat Hrnčíře ve výkonu své profese. Je pro své žáky vzorem a proto, je potřebné, aby měl vynikající znalosti jak ve svém oboru, tak v pedagogice. Učitel praktického vyučování musí umět dokonale instruovat veškeré činnosti, které jsou nezbytné k výkonu budoucího povolání. Vytváří si vzájemné vztahy jak se samotnými žáky, tak s celou pracovní skupinou. Dále musí také vzájemně komunikovat s ostatními učiteli a vychovateli. V neposlední řadě by měl umět vycházet a komunikovat s rodiči žáků a snažit se společně utvářet jejich
osobnost. Odborné kvality učitele Odbornost učitel musí být opravdovým mistrem svého oboru. Musí dokonale ovládat veškeré technologické Kocanda postupy a teoretické a praktické znalosti. Tzn. Vyučení v oboru, dokončené úplné střední vzdělání, potřebná délka praxe, doplňující pedagogické vzdělání Pedagogické znalosti musí mít správný pedagogický takt a dovednost. Umět správně vysvětlit probírané učivo. školka montessori v Praze západ Hodkovicích