základním studijním předmětem učňů na středním odborném učilišti, ve kterém se uskutečňují cíle jejich odborné přípravy. Je zaměřen na získání odborných dovedností pro výuku povolání, pro nějž se studiem ve studijním či učebním oboru připravují. V souladu s učební osnovou se zaměřuje zejména na produktivní práci spočívající ve zhotovení výrobku, ve výkonu služeb nebo ve výkonu prací, Budovec které mají materiálovou hodnotu. Vyučovací den je základní vyučovací jednotkou v odborném výcviku. Obsahuje cíl vzdělávací a výchovný. Odborný výcvik navazuje na teoretické pojmy, vztahy a popisy neurčitých předmětů a jevů z ostatních odborných předmětů. Výhledy Využívá je a rozvíjí teoretický základ nezbytný pro osvojení odborné činnosti. Pro učitele odborného výcviku je učební osnova předmětu odborného výcviku závazným dokumentem, se kterým pracují zejména při plánování a přípravě na vyučované dny. Struktura kadeřnici Roztokům každého vyučovaného dne je rozvržena do tří částí O Úvodní část zahrnuje zahájení učebního dne, který začíná nástupem žáků a kontrolou přítomných. Sdělení cíle učebního dne, motivace, ověření nezbytných teoretických znalostí a následná instruktáž jako jedna kadeřnické salony Roztok z nepoužívanějších vyučovacích metod při výuce senzomotorických dovedností. Při instruktáži se používá několik klasických vyučovacích metod v různém sledu a poměru k nácviku konkrétních pracovních činností. Z hlediska poznání se při instruktáži
používají metody slovní, pozorovací a pracovní. O Pracovní část zahrnuje nácvik pracovní činnosti, průběžnou kontrolu, hodnocení a Podbaba instruktáž. Absolventi si samostatnou pracovní činností postupně osvojují práci vysvětlenou a předvedenou v předchozí instruktáži. O Závěrečná část je prováděna kontrola práce a hodnocení žáků s tím, jak byl daný cíl splněn. Obsahuje opakování a shrnutí kadeřnictví Roztoky základních oznaků a osvojených činností. Provede se závěrečné hodnocení odevzdaných prací a klasifikace. Každý žák je hodnocen Roztoky kadeřnickému salonu jednotlivě a učitel mu sdělí, jak zvládl nové učivo. Při nácviku senzomotorických dovedností dochází k poklesu pracovní výkonnosti. Absolvent není schopen ihned podávat maximální výkon na počátku dne. Jeho schopnost se však postupně zvyšuje. Součástí organizování režimu práce je její přerušování přestávkami. Jsou významné nejen z hlediska uchování pracovní schopnosti snížením tělesné a Baba psychické únavy, ale koncentrují také dobu nezbytnou pro osobní potřebu žáka a podporují jeho motivaci. Vyučovací prostředky jako