technologické procesy, organizaci práce a způsoby práce s výrobním zařízením, ale také dochází k motivaci žáků a upevnění učiva. Exkurzi dělíme do tří částí. První část je přípravná, druhá realizační a třetí závěrečná. Přípravná část obsahuje celkové seznámení žáků s exkurzí. Sem spadá cíl exkurze, čas, který exkurze bude trvat a její organizační informace. Realizační část se projevuje již při samotné exkurzi a těsně před ní. Učitel by měl upozornit žáky, na které činnosti nebo věci mají zaměřit svou Hrnčíře pozornost, a jak se mají na exkurzi chovat. Musí je poučit o bezpečnosti a zadat jin úkoly, které později budou muset vypracovat. Délka Hrnčířích kadeřnictvím exkurze, by neměla přesáhnout dvě hodiny. V závěrečné části musí být obsaženo celkové shrnutí exkurze. Učitel by měl odpovědět na případné dotazy žáků. Materiální prostředky praktického vyučování Řadí se sem všechny zařízení a předměty, které jsou potřebné Rozkoš pro výuku a práci v praktickém vyučování. Materiální prostředky OV Mezi výrobní prostředky patří základní nástroje, stroje, měřidla a veškeré technické pomůcky, které jsou nezbytné, pro práci v praktickém vyučování. Za výrobní materiální prostředek se tedy považuje celé pracoviště praktického vyučování i s jeho plným vybavením, učebními pracemi a dokumentací. Tyto prostředky by měli plně odpovídat vybavení na reálném pracovišti. Význam didaktických materiálních prostředků spočívá v usnadnění pochopení učiva a nácviku kadeřnický salon Hrnčířům
dovedností. Slouží k zefektivnění práce a pracovních postupů v praktickém vyučování. V praktickém vyučování se ve velké míře kadeřnictví Hrnčíře používají trenažéry. Viz. Simulační metody. Bezpečnost práce, ochrana zdraví a hygiena v praktickém vyučování Znalost základních Zdiměřice hygienických předpisů a opatření bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, je velmi důležitá součást vedení žáků v praktickém vyučování. Je důležité, aby tyto znalosti byli žákům, vštěpovány již od samého začátku studia. Budou tak vybaveni znalostmi, které budou využívat v praktickém vyučování, ale hlavně i v budoucím životě žáků. Pod pojmem bezpečnost a ochrana zdraví při práci rozumíme soubor všech opatření, která zajišťují, že pracující, bude li pozorně pracovat a bude li on i organizace dodržovat všechny bezpečnostní zásady, pravidla a předpisy, neutrpí úraz a nebude pracovat za podmínek, které mohou dříve či později poškodit jeho zdraví. kadeřnické salony Hrnčíř Čadílek M, Nejdůležitější úlohu v osvojování znalostí o bezpečnosti a ochraně zdraví v praktickém vyučování má učitel praktického vyučování. Jeho úkolem je vést žáky k dodržování a znalosti tohoto souboru předpisů a nařízení. Zařízení výukového pracoviště z hlediska bezpečnosti a hygieny práce Provozovny kadeřnických praxí, jsou nedílnou součástí při utváření vědomostí, dovedností a anglickým školkám Praha 4 Hrnčíře