začínající pedagogy vytvořit cvičně povinné pracoviště, kde by pod dohledem zkušených pedagogů vykonávali povinnou např. tříletou kadeřnictví Lhotka učitelskou praxi. Každý začínající se někdy ocitne v situaci, že jeho vědomosti nestačí a ptá se starších, jak by daný problém řešil. Nemusí se ani jednat o výchovnou situaci, ale pouze o učitelskou administrativu, kde začínající učitel má velmi nelehký úkol, vše třídnické správně vyplnit. Proč by tedy nebylo možné zavést takovéto učitelská cvičná pracoviště, kde by začínající učitel musel odučit pod dohledem zkušeného pedagoga určitý počet hodin. Myslím si, že by to pomohlo jak právě začínajícímu učiteli, který nemá žádnou zkušenost a praxi, tak i k celkovému pozvednutí úrovně vyučování a úrovně školy. Motivace žáků Aby byl výkon žáka Budějovická úspěšný, je jedním z nejdůležitějších faktorů odhodlání žáka učit se. Toto odhodlání můžeme nazývat též motivace. Pokud žák není motivován, nesnaží se a výuka nebude plnohodnotná. Při motivování je důležité si uvědomit že motivace není vrozená, je naučená, kadeřnici Lhotky co je naučení, tomu lze i vyučovat a naučit, vyučování je naše záležitost. Mnoho faktorů má vliv na motivaci žáků. Patří sem i rodina a prostředí, ve kterém se žák pohybuje, dřívější zkušenosti a učitelé. Tyto faktory nemůžeme změnit. Existují však faktory, které Praha 12 mohou ovlivnit žákovi výsledky. Mezi tyto faktory patří míra nejistoty, průvodní pocity, úspěch, zájem, vnitřní a vnější motivace,
znalosti výsledků vlastní práce. Tyto faktory často působí společně, ale změna alespoň jednoho faktoru může mít vliv na žákův přístup k učení. Míra nejistoty Pedagog záměrně ovlivňuje nejistotu žáků. Žák mírnou úroveň nejistoty potřebuje, aby vyvinul úsilí při výuce. Pro povzbuzení snahy v učení je nejvhodnější mírná úroveň starosti o výsledek. Hunterová, M., Míru nejistoty může učitel Lhotkou kadeřnickému salonu u žáka zvyšovat či snižovat např. těmito způsoby a stoupnout si k žákovi, který nepracuje, nebo naopak poodstoupit od žáka, který je Roztyly nervózní. b oznámit žákům, že probíraná látka se může objevit v písemce, nebo ujistit žáky, že tato látka může zpočátku činit kadeřnictví Lhotka potíže, ale postupně to bude jasné. c rozhodnutí na učiteli, zda písemku oznámkuje, nebo společně probrat správné odpovědi a žáci si Kačerov sami kontrolují své vědomosti. d rozhodnutí učitele, zda zadá velkou závěrečnou práci, která bude nejdůležitější při rozhodování klasifikace, nebo použije více malých zkoušek, kde jeden neúspěch není tak významný. Průvodní pocity V žákovi může učitel vyvolávat příjemné, nepříjemné či neutrální pocity. Pokud je žákovi výuka příjemná, projeví i snahu se učit a do výuky se těší. Pokud v lhotecké pražské cvičí těhotnými