to dva procesy, které se uskutečňují v pedagogických institucích a zabývají se výchovou a vzděláváním. Řadíme sem školy, mimoškolní zařízení a instituty pro další vzdělávání. Činiteli výchovně vzdělávacího procesu jsou učitel a žák. Vyučování je složitý Budějovická proces, při kterém si žáci osvojují dovednosti, vědomosti a návyky pod vedením učitele. Lze tedy říci, že vyučování je to, co děláme my, dospělí učitelé, rodiče a učení je to, co se stane na straně žáků. Vyučování je tedy ve vzájemné interakci s učením. Aby bylo učení účinné s výsledkem naučení je důležitá nejen aktivita žáka, ale také vzájemná komunikace mezi učitelem a žákem. Na učení kadeřnictví Krč žáka se také podílí i pozornost, představivost, paměť, myšlení, ale také genetické předpoklady a dřívější zkušenosti žáka. Žák Kačerov přistupuje k učení svým vlastním způsobem. Styl učení je způsob jakým se žák učí, uvažuje a jak učivo zvládá. Podobně je tomu i u učitelů, kteří si vytvořili svůj vlastní styl vyučování. Vyučovací styl je možné chápat jako svébytný postup učitele, který uplatňuje ve vyučování a ve většině pedagogických situacích. Styl vyučování můžeme také chápat jako propojenou a sjednocenou činnost kadeřnický salon Krčí učitele či učitelův způsob vidění učiva, žáka a metod, které se promítá do jeho vyučování. Za pomocí určité vyučovací strategie a metod, musí učitel dojít k výukovému cíli. Toho samého musí dosáhnout žák, pomocí své strategie učení, dojít k výukovému cíli.
Vyučovací styl je možné rozdělit do tří typových kategorií učitel manažer, který povzbuzuje žáka k učení, má zpětnou vazbu a dobrou organizaci. Učitel facilitátor se zaměřuje na žáka, jeho vnímání, zájmy, potřeby a individuální přístup. Učitel pragmatik se nejvíce zaměřuje na cíle a výsledky vzdělávání, dosažení znalostí a jejich aplikaci R. Dytrtová, M. Krhutová, s. Tyto styly se dají vzájemně krčská pražská účetnictví